راه اندازی رسمی بامن، جامع ترین بستر رفاهی در ایران – ITIRAN


رئیس پایگاه بامن از ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب این بستر در بیش از 10 هزار فروشگاه حضوری و آنلاین در سطح کشور به منظور تسهیل خرید روزانه شهروندان خبر داد.

جواد شالچیون در حاشیه راه‌اندازی و راه‌اندازی پلتفرم بامن که از سوی شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (SEP) به عنوان اولین پلتفرم پرداخت کشور لقب گرفته است، در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد. .

وی از تخفیف قابل توجهی در خریدهای اینترنتی و حضوری با استفاده از این پلتفرم خبر داد و گفت: کاربران بستر بامن هنگام خرید از این فروشگاه ها که همگی معتبر و شناخته شده هستند، هزینه فاکتور خود را در زمان پرداخت پرداخت می کنند. ” بانک (فرآیند کشیدن کارت روی کارت دانشجویی) یا در حساب بانکی یا اعتبار آنها در اپلیکیشن موبایل بامن.

رئیس این پلتفرم که معتقد است این مهم بدون حمایت ارزنده سامان پرداخت و زیرساخت های بانکی کشور میسر نمی شد، از حمایت و اعتماد نهادهای مالی به این پروژه تقدیر کرد.

سرپرست پلتفرم «بامان» امکان تخفیف های آنی و بازگشت به کیف پول را دو جزء اصلی پلتفرم عنوان و خاطرنشان کرد: با استفاده از این نرم افزار، تخفیف به صورت همزمان به حساب بانکی مشتری بازگردانده می شود. کارت یا به صورت امتیاز در برنامه بامن به کیف پول وی اضافه می شود.

به گفته شالچیان، این فرنچایز که با نام (Appendix) شناخته می شود، قابلیت های متعددی از جمله تبدیل نقدی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

چگونگی عضویت در بامن

وی در ادامه با بیان اینکه عضویت کاربران در این باشگاه مشترکین با درج شماره همراه آغاز می شود، ادامه داد: پس از تایید شماره همراه فرد، با وارد کردن شماره 16 رقمی کارت بانکی و ثبت نام آن می توانید بهره مندی از تخفیف ها بر اساس عملیات انجام شده به کاربر داده می شود.

مدیر پلت فرم بامن یکی دیگر از ویژگی های این برنامه را انتخاب نزدیک ترین مغازه به محل سکونت و گشت و گذار و همچنین دریافت تخفیف های ویژه علاوه بر تخفیف خود فروشگاه ها عنوان کرد.

شالچیان خاطرنشان کرد: پس از ورود به بمن، راهنمای دقیقی در برنامه نمایش داده می شود تا مردم به راحتی با تمام قسمت های آن آشنا شوند. درخواست بامن.

وی همچنین اعلام کرد که کاربران می توانند این امتیازات را از سرویس های مختلفی از جمله; از تبدیل امتیاز به پول نقد، دریافت وام رایگان از یک تجارت آنلاین، خرید رایگان کالا از فروشگاه اختصاصی بامان و شرکت در قرعه کشی های هفتگی و فصلی هیجان انگیز لذت ببرید.

مدیر عامل اپلیکیشن بامن، افزایش چشمگیر فروش و تعداد مشتریان، افزایش وفاداری مشتریان و خریدهای مکرر، افزایش اعتماد فروشگاه ها و فروشندگان در بین رقبای محلی و منطقه ای، تبلیغات رایگان موثر با تصاویر و توضیحات هر فروشگاه و آزادی عضویت در فروشگاه را یکی از مزایای بامن برای کاربران ذکر کرد.

در دسترس بودن به پایان رسید 7 میلیون ها کاربر فعال در بامن

این برنامه تاکنون از قابلیت های گسترده خود برای اتصال بیش از 7 میلیون کاربر و 10000 فروشگاه فعال در تهران و 240 شهر در سراسر کشور استفاده کرده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: باید برنامه توسعه خود را به گونه ای توسعه دهیم که زندگی روزمره مردم به هیچ وجه با استفاده از موز تغییر نکند، مد و لوازم جانبی، کالاهای دیجیتال، فرهنگ و هنر، خدمات تعطیلات، گردشگری و مسافرت، خودرو خدمات، خشکشویی، آموزش، منسوجات و امکانات.

برندها و فروشگاه های آنلاین در اپلیکیشن بامان

مدیر اپلیکیشن بامن خاطرنشان کرد: برندهای معروفی مانند جانبو، سون، دیلی مارکت، شیرینی سولدوش، نان سحر، رستوران منسون لانژ، Mr. باربیکیو، رستوران فرمو، قنادی اسکارکن، کیف کفش سهند، آشپزخانه غذاهای دریایی خوب کالپارچ و غذاهای شاورما نیز برجسته هستند.

شالچیان یادآور شد: در قسمت فروشگاه های اینترنتی; Digikala، Timche، Essam، Ribbon، Arta Electric و Charismarket، در بخش حمل و نقل؛ تپسی و آلپک، در زمینه سفر و گردشگری؛ Flytivo و Chambers در زمینه درخواست خدمات آنلاین; آچارا، هلسا، دارماکاد و بنتو، و در زمینه فرهنگ و هنر؛ این برنامه شامل فیلم نت، فیلیمو، نماوا و ایران تیک است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای کاربران اندروید در تمامی پلتفرم ها از جمله گوگل پلی، کافه بازار و مایکت و برای کاربران iOS به صورت وب اپلیکیشن (PWA) در سایت بامان. باشگاه در دسترس است

با پرورش روحیه جوانی خدمات گسترده ای ارائه دهید

سامان، رئیس هیئت مدیره شرکت پرداخت الکترونیک در گفت و گو با خبرنگاران، با قدردانی از حضور جوانان شایسته و مشارکت نیروهای مدرن در ارتقای این طرح، ابراز امیدواری کرد که با توسعه روحیه جوانان بتوانیم از ظرفیت های خلاق استفاده کنیم. ، جوانان نخبه و قوی ایرانی.و ویژه بیشتر برای مشتریان عرضه می کند.

حسین واعظ قمصری، مدیرکل شهریورماه.
حسین واعظ قمصری، مدیرکل شهریورماه.

«بامان» پیش از این در مراسمی با حضور مدیران شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) رونمایی شده بود. در این نشست حسین واعظ قمصری مدیر کل سپ رضایت و ایجاد خدمات با تخفیف با ارزش افزوده بالا برای مشتریان را از اولویت های این شرکت دانست.

وی خاطرنشان کرد: در این باشگاه جدید تمامی دارندگان کارت شتاب می توانند از خدمات تخفیف دار، برگشت نقدی و امتیاز پیوست استفاده کنند. البته خریدارانی که وارد این دوره می شوند نیز می توانند با فروش بالاتر برای سود بیشتر برنامه ریزی کنند.

قائم مقام شرکت پرداخت الکترونیک سامان در خصوص برنامه‌ها و همکاری‌های نیروهای پرداخت الکترونیک سامان گفت: خوشبختانه توجه مدیریت و پشتیبانی فنی متخصصان جوان باعث شده تا بتوانیم با سربلندی یک پلتفرم رونمایی جامع بسازیم.

علی‌ریزو غفوری از کاربران علاقه‌مند خواست تا با عضویت در باشگاه از طریق سایت بامان (باشگاه) و همچنین جستجوی نام برنامه در گوگل پلی و کافه بازار، عضویت و استفاده از سامانه را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید