خرید اینترنتی، اما درست – ITIRAN


مطالعه نظرات دیگران قبل از خرید آنلاین به ما کمک می کند تا خریدهای هوشمندانه ای داشته باشیم، اما با توجه به قدرت اقتصادی اقشار مختلف جامعه، به نظر می رسد ثبت نظر ما پس از خرید یک محصول به رسالت اجتماعی و خطر خرید اشتباه تبدیل شده است. برای طبقات متوسط ​​جامعه کاهش می یابد.

با افزایش فروشگاه های آنلاین و گسترش فروش کالا از طریق بسترهای اجتماعی، اعتماد مردم به خرید آنلاین افزایش یافته است. با این حال، بیش از هر زمان دیگری، همه ما حداقل یک تجربه ناخوشایند در تاریخچه خرید آنلاین خود داشته ایم!

خرید کالای اورجینال، عدم تطابق کالای دریافتی با عکس آن، عدم تطابق سایز و رنگ و… دلایلی است که گاهی ما را از خرید اینترنتی منصرف می کند. اما دلایل دیگری از جمله امکان خرید از هر نقطه دنیا، قیمت های رقابتی و تنوع زیاد و … اغلب ما را به خرید اینترنتی سوق می دهد. پس راه حل ایجاد یک تجربه خرید دلپذیر چیست؟! با در نظر گرفتن تمام جزئیات خریدهای هوشمندانه و هوشمندانه انجام دهید

برای هر خرید اینترنتی از لحظه جستجوی محصول تا پرداخت، مسیر مشخصی طی می شود و توجه به تمام جزئیات این مسیر برای هر خرید اینترنتی هوشمند ضروری است. فروش از طریق رسانه های اجتماعی هم برای فروشنده و هم برای خریدار محدودیت هایی دارد، اما فروشگاه های آنلاین می توانند تجربه خرید کاربر را با هدایت مشتری به سمت خریدی آگاهانه و هوشمند با آغوش باز بهبود بخشند.

به عنوان مثال، دیجی کالا ویژگی هایی را در پلتفرم خود برای ایجاد یک تجربه خرید آموزنده برای کاربران تعبیه کرده است، از جمله:

  • ایجاد فیلترهای مختلف برای جستجو و رسیدن به محصول مورد نظر
  • معرفی فروشندگان با قیمت های رقابتی و نمایش عملکرد هر فروشنده
  • بررسی روند تغییر قیمت یک محصول با نمایش نمودار قیمت آن
  • نظرات سایر کاربرانی که محصول مورد نظر را خریداری کرده اند را بررسی کنید
  • و…

علاوه بر موارد فوق، جزییات این ویدیو را دنبال کنید گفتنی است، می توانید از دیجی کالا خریدهای هوشمندانه انجام دهید.

در روزهای آخر شاهد کمپین دیجی کالا هستیم که هدف آن «ثبت خرید بر اساس نظرات و تجربیات خرید دیگران» و راهنمایی کاربران برای خرید آگاهانه است.

با چهل و دو میلیون کامنت در این پلتفرم به نظر می رسد ریسک خرید اشتباه برای کاربران کاهش یافته است. با توجه به کاهش قدرت خرید مردم و نوسانات قیمت، نیاز به «بررسی منصفانه و بی طرفانه و اطلاع از تجربه خرید دیگران» به ویژه در مورد کالاهای با ریال بالا بیش از پیش احساس می شود. ارزش

با افزایش حجم محتوای وب فارسی برای اهداف تبلیغاتی و سئو، به نظر می رسد خرید یک محصول تنها با یک جستجوی ساده در گوگل و تکیه بر محتوای تولید شده کار هوشمندانه ای نیست. در چنین شرایطی بررسی نظرات افرادی که قبل از ما محصول را خریده اند و تجربه خود را از استفاده از محصول به اشتراک می گذارند بسیار ارزشمند است.

با توجه به کاهش قدرت خرید مردم و افزایش خرید اینترنتی، برای هر فروشگاه اینترنتی ارزشی دارد که قبل از خرید، نظرات خود را در مورد محصولاتی که خریداری کرده ایم، بنویسد و نظرات دیگران را مطالعه کند. انتقال تجربه خرید و استفاده از یک محصول یکی از تاثیرگذارترین موارد در هر خرید اینترنتی است و نوعی مسئولیت اجتماعی برای کمک به دیگران برای خرید آگاهانه محسوب می شود.

ثبت نظرات خریداران محصول تجربه بهتری را برای افرادی که قصد خرید محصول را دارند فراهم می کند. در این کمپین، تشویق خریداران به ثبت نظر در مورد کالایی که خریداری کرده اند؛ مسابقه ای طراحی شده است که در آن می توانید در قرعه کشی شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید