راه اندازی پلت فرم جدید “Bitpin” همزمان با تغییر نام تجاری – ITIRAN


بیت‌پین به‌عنوان یکی از امن‌ترین پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال، در مرحله‌ای جدید نام تجاری خود را تغییر داده است. به این ترتیب ضمن حفظ هویت اصلی، رویکرد جدید و چشم انداز آینده این شرکت در برند آن نیز منعکس خواهد شد. همچنین امکانات و ابزارهای جدیدی برای پاسخگویی بهتر به نیاز کاربران به این پلتفرم اضافه شده است.

به گزارش روابط عمومی بیت پین، این شرکت همچنین همزمان با اعلام برند جدید، پلتفرم جدید خود را با ظاهری جدید و سایر ویژگی ها معرفی کرد. کنترل ریسک معاملات در بازارهای مالی و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مستلزم آن است که کاربر به بستری مجهز و امن دسترسی داشته باشد و بتواند با توجه به نیاز خود از ابزارهای مناسب برای تحلیل و معامله استفاده کند. در این راستا بیت پین تصمیم گرفته است تا خود را بیشتر با نیازهای جدیدی که کاربران این بازار احساس می کنند تطبیق دهد و مطابق با رویکرد جدید این بازار تغییراتی در برند و پلتفرم خود ایجاد کند.

بیت‌پین به‌عنوان یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تبادل ارز دیجیتال در سال‌های اخیر توانسته است اعتماد بسیاری از کاربران را جلب کرده و نیازهای تجاری آن‌ها را برآورده کند. به لطف ویژگی های قابل قبول این پلتفرم، Bitpin اکنون یکی از گزینه های اصلی برای کاربران – از مبتدی تا حرفه ای – در نظر گرفته می شود. در همین راستا و با هدف جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران، این شرکت تغییرات جدیدی در برند خود ایجاد کرده و با ایجاد بستری با ظاهری جدید و افزودن ابزارها و رسانه های کاربردی به آن، سهم بیشتری را در نظر گرفته است. . بازار معاملات ارزهای دیجیتال در ایران.

پیش از این بیت‌پین با ویژگی‌های جدید خود ابزارهای معاملاتی حرفه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌داد و در عین حال امکاناتی را برای ساخت کارت‌های هدیه و مشاهده نقشه حرارتی بازار ارزهای دیجیتال نیز فراهم می‌کرد. این شرکت همچنین با ایجاد یک آکادمی آموزشی قصد دارد سطح دانش و مهارت های حرفه ای کاربران را افزایش دهد.

اختراع مجدد برند برای ایجاد یک تجربه جدید

از این رو این پلتفرم با هدف ایجاد تجربه و تصویر برند جدید و ارائه خدمات جذاب و مدرن تر، برند خود را احیا کرده است. در این طراحی مجدد، لوگوی برند اصلی و ظاهر سایت و اپلیکیشن بیت پین دستخوش تغییرات گسترده ای شده است.

یکی از دلایل اصلی این تغییر، دستیابی به اهدافی بود که با برند قبلی در نظر گرفته شده بود و تلاش برای گسترش چشم انداز برای گسترش برند. این تغییرات به منظور بهبود زنجیره ارزش و ایجاد یک محیط امن و مطمئن برای معاملات اعمال شده است. این اقدام به معنای تکمیل و بهبود سرویس ویژه کاربران است و باعث افزایش اطمینان و رضایت معامله گران ارزهای دیجیتال ایرانی می شود.

بهبود تجربه کاربری Bitpin
بهبود تجربه کاربری Bitpin

گامی در جهت بهبود تجربه کاربری

تغییر برند Bitpin با معرفی ویژگی های جدید و بهبود ویژگی های قبلی پلت فرم معاملاتی این شرکت همراه بود. این تغییرات شامل بهبود تجربه کاربری، افزایش سرعت محصول، افزایش تعداد سکه های معاملاتی، ارائه صفحه معاملاتی جدید و حرفه ای، کاهش کارمزد، افزایش سرعت واریز و برداشت و همچنین تسریع در فرآیند احراز هویت است. این تغییرات برای بهینه سازی تجربه کاربر و ارائه خدمات پیشرفته طراحی و اجرا شده است.

تلاش برای ایجاد ارتباط موثرتر با کاربران

تغییر نام تجاری Bitpin فقط به بهبود محصول محدود نمی شود، بلکه تغییرات قابل توجهی در لحن و روش های ارتباطی Bitpin ایجاد شده است. این تغییرات به منظور برقراری ارتباط بیشتر و موثرتر با کاربران و دریافت سریعتر و مستقیمتر اطلاعات مورد نیاز کاربران طراحی و اجرا شده است. در این راستا بیت پین سعی کرده است با استفاده از ابزارها و روش های نوین ارتباطی، اطلاعات لازم را سریع و مستقیم در اختیار کاربران قرار دهد. این تغییر نه تنها به افزایش رضایت کاربران کمک می کند، بلکه به کاربران امکان می دهد به راحتی و بدون مشکل به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

ویژگی های نسخه جدید صرافی Bitpin

در نسخه جدید پلتفرم معاملاتی بیت‌پین، سازماندهی بخش‌های مختلف تغییر کرده است تا عملکرد و راحتی معامله‌گران بهبود یابد و دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر برای کاربر فراهم شود تا کاربران بتوانند معامله کنند. ارزهای دیجیتال با لذت بیشتر در زیر لیستی از خدمات و ویژگی های جدید صرافی بیت پین ارائه شده است:

  • ارائه یک تابع تماس برای نظارت مستمر بازار
  • ارائه سابقه کاری حرفه ای در ایران
  • بهبود تجربه کاربری
  • بهبود سرعت پلت فرم
  • ظهور ارزهای دیجیتال در خرید و پلتفرم آسان
  • صفحه تجارت و حرفه ای جدید
ویژگی های نسخه جدید صرافی Bitpin
ویژگی های نسخه جدید صرافی Bitpin

اضافه شدن تابع تماس برای نظارت مستمر بازار

زنگ نوعی ابزار اطلاع رسانی تغییر قیمت ارز دیجیتال است که زمانی که ارزش ارز دیجیتال در بازار به قیمت مشخصی برسد، اطلاع رسانی می شود. برای استفاده از این قابلیت می توانید از قسمت تنظیمات حساب کاربری خود بر روی عبارت زنگ کلیک کرده و پس از انتخاب بازار و نوع روند قیمت (بالا یا پایین)، قیمت مورد نظر خود را مشخص کرده و ایمیل را در ارسال انتخاب کنید. نوع جدایش، جدایی

به این روش ساده می توانید بدون مراجعه به بازار و بررسی نمودارها از رسیدن قیمت ارز دیجیتال مورد نظرتان به مقدار مورد نظر خود مطلع شوید.

ارائه سابقه کاری حرفه ای در ایران

برگه گزارش؛ این یک ابزار جدید و منحصر به فرد در صرافی ارز دیجیتال BitPin است که به شما امکان می دهد درصد سود و زیان دارایی های رمزنگاری شده کاربر را در یک دوره خاص مشاهده و بررسی کنید.

پورتفولیو Bitpin از همان مفهوم PNL یا PNL مشتق شده است و در واقع یک معیار اساسی برای معامله گران و سرمایه گذاران است تا بتوانند فعالیت های مالی خود را پیگیری کنند و تصمیمات آگاهانه ای در مورد معاملات آینده بگیرند. برای استفاده از تابع پورتفولیو در صرافی ارز دیجیتال بیت پین کافی است پس از ورود به حساب خود به قسمت کیف پول رفته و بر روی عبارت نمونه کار کلیک کنید.

در قسمت داشبورد دارایی می توانید موجودی فعلی، سود و زیان 30 روز گذشته و سود و زیان امروز دارایی خود را مشاهده کنید. در بخش سبد ارزهای دیجیتال، می توانید با انتخاب ارز رمزنگاری شده مورد نظر خود و بازه های زمانی مختلف، حجم معاملات و همچنین میانگین قیمت معاملات خود را مشاهده کنید. برای این کار پس از انتخاب ارز رمزنگاری شده و انتخاب تاریخ، بر روی ایجاد گزارش کلیک کنید. با بررسی سبد بیت‌پین، می‌توانید الگوهای معاملاتی مناسب را در طول زمان شناسایی کنید و استراتژی‌های مالی آینده خود را بر اساس آن برای حداکثر سود با حداقل ضرر تنظیم کنید.

در پایین این صفحه سه نمودار را مشاهده می کنید که روند کل دارایی ها، سود و زیان روزانه و روند سود و زیان شما را بر اساس تاریخ و ارز دیجیتالی که انتخاب کرده اید نشان می دهد.

آینده Bitpin پس از تغییر نام تجاری

با توجه به تغییراتی که در بیت پین اعمال خواهد شد، آینده این برند سرشار از امید است. بیت‌پین با ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید گام‌هایی برای ایجاد بستری مناسب و امن برای کاربران برداشته است تا بتوانند تراکنش‌های بهتری را در بازار ارزهای دیجیتال انجام دهند و از فرصت‌های بازار ارزهای دیجیتال نهایت استفاده را ببرند.

تغییر برند بیت پین نشان می دهد که این برند همواره در تلاش است تا با توجه به تغییرات بازار و نیاز کاربران، خود را به روز کند تا خدمات بهتری به کاربران ارائه دهد. هدف این برند افزایش تدریجی سهم خود در بازار معاملات ارزهای دیجیتال و معرفی فناوری ها و ابزارهای جدید به سبد محصولات معاملاتی این بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید