گوگل از تبلت پیکسل ۴۹۹ دلاری رونمایی کرد


حدود یک سال پیش گوگل تصمیم خود را برای معرفی محصول جدیدی به نام «تبلت پیکسل» اعلام کرد و حالا این محصول به صورت رسمی رونمایی شده است.

طبق اعلام این شرکت، تبلت 1 اینچی که از پردازنده اختصاصی Tensor G2 گوگل استفاده می کند، با قیمت 499 دلار وارد بازار خواهد شد. این دستگاه دارای یک پایه بلندگو است که می‌تواند آن را با نمایشگر ارتقا یافته به NestHub Max تبدیل کند.

به گفته گوگل، تبلت پیکسل می تواند به عنوان یک محصول ایده آل برای سرگرمی و همچنین دستگاهی برای مدیریت خانه هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. هنگامی که این تبلت به داک اسپیکر متصل می شود، نرم افزار در حالت Hub کار می کند و دسترسی آسان به تمامی دستگاه های هوشمند خانه را برای کاربر فراهم می کند.

همچنین می توان از آن به عنوان قاب عکس دیجیتال یا وسیله ای برای لذت بردن از گوش دادن به موسیقی استفاده کرد. در مورد مشخصات فنی تبلت پیکسل باید گفت که صفحه نمایش 11 اینچی آن از نسبت تصویر 16:10 و رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل بهره می برد که البته در مورد نرخ تازه سازی آن چیزی گفته نشده است.

این تبلت علاوه بر پردازنده Tensor G2 به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است که البته تا 256 گیگابایت نیز قابل ارتقا است.

در قسمت جلویی تبلت از یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 استفاده شده است که می تواند برای تماس های ویدیویی مفید باشد. در قسمت پشتی نیز از همین دوربین با همان مشخصات استفاده شده است.

عمر باتری دستگاه نیز قابل توجه است و می توانید با یک بار شارژ تا 12 ساعت ویدیوی زنده را پخش کنید. این تبلت علاوه بر داک اسپیکر از کیس با پایه فلزی نیز بهره می برد.

به گفته گوگل، این تبلت دارای بیش از 50 اپلیکیشن از این شرکت است که برای این محصول بهینه سازی شده اند و می تواند از قابلیت تقسیم صفحه برای اجرای همزمان چندین اپلیکیشن استفاده کند.

پیش خرید تبلت پیکسل ساعاتی پیش با قیمت پایه 499 دلار آغاز شد و این محصول در سه رنگ عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید